ازدواج ؟؟؟!!!

خرید بک لینک

ازدواج ؟؟؟!!!!

اگه تنها باشی ، فقط گریه کردن ممکنه

اما اگه دوست داری توی خونت بخندی ، باید شادی ها تو با یکی شریک بشی

من به خاطر همین ، دوست داشتم ازدواج کنم

اما اکثر دخترا

همسر نمیخوان

یه غول چراغ جادو میخوان ، تا اونها رو به آرزوهاشون برسونه

.

.

.

فرزندزمین

ابوالقاسم کریمی...

ما را در سایت ابوالقاسم کریمی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: ابوالقاسم کریمی بازدید: 315 تاريخ: دوشنبه 9 دی 1398 ساعت: 9:48

صفحه بندی