داستانک : شماره 101

خرید بک لینک

روزی از پیرمرد کتابفروشی پرسیدم
مردم چرا کم کتاب میخونن
پیرمرد ،لبخندی زد و گفت:
کتاب  یه   آینه س
که درون شخص و بهش نشون میده

 

عده ای میترس با چهره ی واقعیشون رو به رو بش
اینا دوس دارن با اونچه که از زندگی و جامعه برای خودشون ساختن عمرشونو تموم کنن

 
عده ای دیگه اسیر بتایی هستن که در ذهنشون توسط دیگران ساخته شده وَلی  یا  جرعت شکستن این بتا رو  ندارن و  یا پرستش دروغ  و  به حقیقت ترجی میدن 


 بقیه  مردم
از تغییر کردن خوششون نمیاد
چون ،
توان تغییر کردن و
به خاطر داشتن توقع بالا از جامعه
در خودشون کشتن

 
 پیرمرد در ادامه گفت:
عموم مردم  جزو این سه دسته اَن اما اینم باید بگم اون اقلیتی یم که کتاب میخونن اکثرن مث حشره ای میمونن که تو تار عنکبوت گیر کرده...

_______________________

ابوالقاسم کریمی - فرزند زمین

ابوالقاسم کریمی...

ما را در سایت ابوالقاسم کریمی دنبال می‌کنید

برچسب: نثر, نوشته , انتشار, نویسنده: ابوالقاسم کریمی بازدید: 336 تاريخ: دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت: 8:25

صفحه بندی